Szkolenie dedykowane pracownikom miejskich ośrodków pomocy społecznej, domów opieki, instytucji zarządzających lokalami socjalnymi, kuratorom sądowym oraz pracownikom urzędów pracy i urzędów skarbowych.
Osoby zatrudnione w instytucjach takich jak: miejskie ośrodki pomocy społecznej, domy opieki, instytucje zarządzające lokalami socjalnymi, kuratorzy sądowi, czy pracownicy urzędów pracy, urzędów skarbowych, zmagają się z ogromnym stresem związanym z kontaktem
z tzw. ,,trudnymi klientami”. Zdarza się to znacznie częściej, niż w innych jednostkach i firmach, których funkcjonowanie również opiera się na bezpośrednim kontakcie z ludźmi. Podczas obsługi klienta/petenta/podopiecznego zdarzają się sytuacje konfliktowe i nieporozumienia. To, w jaki sposób pracownik zareaguje w danej sytuacji, w dużej mierze determinuje nie tylko poziom zadowolenia obsługiwanej osoby, ale i
komfort psychiczny samego pracownika.
CO OTRZYMASZ INWESTUJĄC W SZKOLENIE?
- Udział w szkoleniu z obsługi trudnego Klienta oraz technik wspomagających zarządzanie stresem i sposobów na radzenie sobie z wypaleniem zawodowym.
- Wysoką jakość obsługi i praktyczne umiejętności rozwiązywania problemów.
- Komplet materiałów szkoleniowych.
- Imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu oraz zakres merytoryczny programu.
- Pełen dzień szkoleniowy (od 9.00 do 15.00)
- Poczęstunek, napoje oraz nieograniczony serwis kawowy
- Dodatkowe atuty to: praca w małych grupach, przyjazne sale szkoleniowe, termin szkolenia ustalany indywidualnie dla każdej grupy Uczestników i niska cena szkolenia.
Główne tematy szkolenia:
TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA? Na podstawie praktycznych ,,case study” Uczestnicy szkolenia dowiedzą się dlaczego klienci bywają emocjonalni oraz jakimi metodami łagodzić konflikty
i za pomocą empatii i dostrajania się do klienta na poziomie sposobu jego myślenia i oczekiwań.
ODPORNOŚĆ NA STRES I DYSTANS EMOCJONALNY w kontakcie z ludźmi. Podczas tej części pokażemy jak radzić sobie ze stresem, presją i umiejętnie zarządzać stanami emocjonalnymi swoimi oraz swoich klientów. Pokażemy jak traktować krytykę/atak klienta, by nie oddziaływała na nas samych negatywnie. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak w praktyce hamować negatywne emocje dzięki umiejętności samokontroli.
ASERTYWNOŚĆ to nie tylko umiejętność mówienia ,,nie”. Podczas tej części zajęć, porozmawiamy o postawie asertywnej w kontakcie z klientem, podopiecznym, który jest agresywny, zachowuje się w sposób niekulturalny i np. grozi konsekwencjami. Uczestnicy dowiedzą się jak zwiększyć pewność siebie w takich sytuacjach i jak stawiać granice przy jednoczesnym okazaniu szacunku i zrozumienia klientowi.
ROZWIĄZYWANIE SYTUACJI PROBLEMOWYCH I TECHNIKI REAKCJI NA ZASTRZEŻENIA. Celem ostatniej części warsztatu jest wypracowanie wzorców zachowań. W tym module prezentujemy techniki reagowania takie jak: ,,asertywne jiu-jitsu”; ,,technika 4 kroków - model stawiania granic”; ,,zamglenie”; ,,asertywna odmowa”; ,,technika zrozumienia”; ,,technika przeramowania”; ,,zdarta płyta”; i inne, które stanowią przykłady praktycznych i skutecznych narzędzi do wdrożenia w procesie obsługi trudnego Klienta.
Trener: dr Monika Polaczek
Doktor nauk humanistycznych, nauczyciel akademicki, certyfikowany coach - Akademia Profesjonalnego Coachingu akredytowana przez Noble Manhattan Coaching. Jako adiunkt w Instytucie Filozofii Uniwersytetu Śląskiego wykładała filozofię, coaching oraz artcoaching. Prowadziła także zajęcia dla studentów w Wyższej Szkole Planowania Strategicznego w Dąbrowie Górniczej oraz wykładała na Uniwersytecie III Wieku pod patronatem Wyższej Szkoły Humanitas. Wieloletni praktyk w budżetówce -7 lat na stanowisku kierowniczym, 8 lat jako ,,szeregowiec” budżetówki, 10 lat praktyki jako trener i wykładowca. Zna realia ,,budżetówki” zarówno od strony pracownika, menadżera zespołu, jak i trenera i szkoleniowca. Stworzyła centrum edukacyjne dedykowane pracownikom budżetówki, odpowiadając dokładnie na ich potrzeby.
,,Od 18 lat pracuję w budżetówce, jestem także autorką strony na Facebook’u ,,Robię w budżetówce”, która skupiła w ciągu półtora roku społeczność ponad 50 tysięcy osób, chcących dokonać jakiejś zmiany w swoim życiu zawodowym. Dlaczego strona stała się tak popularna? Bo rozumiem ,,budżetówkę” i znam ją od podszewki. Potrafię także patrzeć na nią z dystansem i poczuciem humoru.” (Monika Polaczek)
Oferta promocyjna: w przypadku rejestracji powyżej 5 Uczestników
gwarantujemy rabat w wysokości 10 % ,
a w przypadku 10 i więcej uczestników w wysokości 25% od ceny szkolenia/osobę.
Cena szkolenia to tylko:
249,00 zł brutto/za osobę (minimum 8 osób) – w przypadku szkolenia w Dąbrowie Górniczej.
399,00 zł brutto/osobę (minimum 8 osób) - w przypadku szkolenia w siedzibie Klienta.
Odpowiemy osobiście na wszystkie Wasze pytania
pod numerem telefonu 660 491 915